dimarts, 21 de juny del 2011

NATUPARK: LA MEVA AVENTURA SOBRE ELS ARBRES



El dia 13 de juny va ser el dia de la meva aventura als arbres. Vam anar amb els amics del meu germà, era la única nena, però m’ho vaig passar bé igualment. El trajecte no va se

r gaire llarg per això vam poder disfrutar tot el dia. Jo vaig pujar a dos pistes blaves una taronja i una practica obligatòria per a tothom. A les blaves m’ho vaig passar molt bé, hi havia una liana per tir

ar-te i acabar en una xarxa que tenies que escalar. Va ser la prova mes divertida de la pista blava. A la taronja també m’ho vaig passar molt be, l’únic inconvenient va ser l’antepenúltima prova, havien uns troncs aguantats per cordes i tenies que passar, a mi no m’arribaven les cames i hem vaig espantar molt. També a la pista taronja hem vaig quedar penjada, però això si que hem va agradar perquè no sabia passar. Després vam anar a un picnic també de natupark, vam dinar ,vam jugar a futbol, vam jugar també al “Uno”, però sobretot vam fer el boig. Per jugar a futbol utilitzàvem pals, tiràvem els pals per l’aire…
Quan va acabar el dia esperava desesperadam
ent tornar a anar.

M’HO HE PASSAT MOLT BE!!!!!!!!!Gemma Sempere Masana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada