diumenge, 26 de juny del 2011

COLÒNIES

Hola amics i amigues en aquest relablogg us parlaré de les Colònies.

El primer dia: el dimecres quan vam arribar ens van explicar una mica el que faríem i també els monitors ens van explicar que per avisar-nos ens dirien “eo, eo” i nosaltres contestàvem “oe, oe, oe”. Desprès vam esmorzar i vam anar al port de Vilanova i la Geltrú, allà vam veure com congelaven els peixos, com els posaven en caixes, també veiem com treballaven i ens explicaven quins tipus hi havien.

Més tard, vam anar a un parc, vam jugar i vam dinar també. De dinar hi havia arròs a la cubana, botifarra amb patates i meló. Desprès vam anar a la platja i finalment, amb tantes il·lusions vam anar a la casa. Ja teníem moltes ganes d’anar-hi! Ens van explicar tota la casa , les habitacions… després vam anar a posar les coses al seu lloc: el necesser, el llits, la roba…i ja després de tot això vam jugar una mica. Al vespre vam sopar, i després de sopar vam fer el joc de la nit; va ser molt chupilandi!!!! i ja després de tot això ja vam anar a dormir cadascú a la seva habitació.

El segon dia: tots ens vam aixecar i ens vam netejar les dents, ens vam rentar la cara i ens vam posar colònia. Després de tot això, vam anar a esmorzar i quan vam acabar d’esmorzar vam anar a deixar els tovallons a les habitacions. Després vam començar a fer jocs. Primer vam fer un joc d’estampació que es tractava de decorar amb pintura i retoladors un mocador. El segon joc era de fer anar fer un vaixell teledirigit dins d’una piscina i també vam anar a un lloc que ens explicaven coses del mar i dels peixos i ens van deixar tocar peixos estrelles i coses del mar. Al migdia vam anar a dinar, quan vam acabar de dinar vam anar a deixar el tovalló i vam anar a jugar una mica al pati, després vam anar a la platja tota la tarda i ens vam omplir tots de sorra!!!! Com que el Marci no ens deixava dutxar-nos a la dutxa, doncs ens van rentar amb la manega tots . Vam anar a les habitacions a canviar-nos de roba i vam baixar a jugar. Vam anar a sopar i després de sopar va vindre “Barba buuuu” i perquè ens dones el tros de mapa que ens faltava havíem de ballar: EL BAILE DE LOS MONOS I EL BALL D’ATENCIO però després va vindre el millor: DISCO A TOPE ens ho vam passar molt be a la disco; posaven cançons per exemple: POM-POM AMERICANO,TIK TOK... quan es va acabar la disco casi tots vam fer jooooooooooooooooooo i alguns bieeeeeeeeeeeeeen però be, vam anar a les habitacions a dormir.

El tercer dia: ja l’últim dia de colònies. Ens vam despertar, ens vam vestir, ens vam rentar les cares...i ja vam preparar les maletes. Vam anar a esmorzar i després vam anar a buscar el tresor (eren caramels i polseres) i després d’anar a buscar el tresor, vam anar a dinar i vam anar a jugar mitja hora i després...... de jugar ja vam marxar. Era un autobús de dos plantes i amb aire i amb musica moderna.

Bé, en cinc paraules: M’HO VAIG PASSAR MOLT BÉ. Adéuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.!!!!!