dimarts, 31 de maig del 2011

TRINITY



Hola sóc la Carla una nena de 4tB, segurament ja m’haureu vist en un altre relablogg.

Jo avui us parlaré de l’extraescolar d’anglès que faig a l’escola. El meu company Pablo va explicar la classe d’angles però jo us parlaré de l’examen del Trinity.

L’examen del Trini

ty no el pot fer tothom, nomes els que estan preparats o assoleixen el nivell. Les oficines on fem les classes estan situades al C/Diputació de BCN. Del meu grup d’anglès el fan la Marina de 2n, el Michael, l’Eric, l’Ana Belén, el Tomàs i jo.

Ens divideixen per el nivell, aquesta es la meva segona vegada que el faig. Al grup del Trinity som uns 14 nens que són: l’Anna, la Júlia, l’Edu, en Mario, en Max, la Carla , l’Helena , l’Eric, l’Anna Belén , la Carla i jo. La nostra professora es diu Dania, es baixeta porta ulleres i es molt intel·ligent. Per preparar-nos per l’examen hem assistit a classes. Jo he assistit a classe els dos dies que eren el dissabte 30 d’abril i el dissabte 14 de m

aig . L’horari era de 9:00 del mati fins a les 11:00 del matí. Ens venen a examinar des de Londres, concretament des de l’ institut d’angles que s’anomena Kith English Institute o també es pot dir Trinity College London. Li podeu dir com vosaltres vulgueu. Al dossier hi havia exercicis com: Les preguntes d’educació i respecte, la teva informació personal (les preguntes de com et deies..), els animals, les parts del cos,les preposicions, la roba, el singular i el plural, les estacions, els mesos, les setmanes i els dies, la família etc...

Jo faig l’examen el dimecres 8 de juny a les 17:42 a l’escola Tecla Sala. L’examen de fa dos anys va ser una miqueta difícil per a mi ja que era el meu

primer any, el d’aquest any no se com serà,nomes se que serà oral.

Espero que tothom tingui molta sort i que aprovem, i animo a tothom que mai ho ha fet a que ho faci perquè l’anglès es molt important per la nostra educació.

Carla Cid Rodríguez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada