dimarts, 31 de maig del 2011

SOM-HI NOIES !!!




Hola companys,

Sóc la Natalia de 4tB i fa molt de temps que esperava aquest moment!!! Ara us explicaré tot el que faig a la meva escola de futbol que és la del R C D Espanyol.

El meu equip porta el nom de l'Ernesto Valverde, un ex-jugador i ex-entrenador de l'Espanyol, i està format tan per nois com noies. Ens entrena l'Aitor i l'Esther tots els dimarts a la tarda dues hores a la ciutat esportiva de Sant Adrià, i tots els dissabtes al matí tota l'escola juga una lliga interna. La competició dels 64 equips es divideix en 16 categories de 4 equips cadascuna, de les que es pot pujar o baixar després de 3 partits. Valverde va començar a la categoria 12 i després de pujar i baixar ara està a la 11.

També juguem alguns partits contra altres escoles de futbol o clubs. Aquest dissabte 21 de maig hem jugat contra l'escola de futbol Bellpuig C.E., i després de 3 anys jugant a futbol he fet el meu primer GOLLLLLLLL al transformar un penal que jo mateixa he provocat. Jo normalment no faig gols perquè jugo de defensa a la banda esquerra i per això ha estat un gran dia per a mi. Al meu equip som 5 noies i juguem en totes les posicions i els nostres companys ens respecten perquè a l'Espanyol el futbol femení compta molt, de fet el primer equip femení del RCDE és el millor d'Espanya i ha guanyat molts títols.

A mi m'agrada anar a l'escola del RCDE perquè aprenc a jugar a futbol que és l'esport que més m'agrada, m'ensenyen tècnica i a jugar net, tinc amics i amigues, puc veure i fer-me fotos amb els jugadors de primera divisió, i fins i tot a l'escola tenim una col·lecció de cromos on sortim tots.

Sóc una noia que juga a futbol amb la força d'un sentiment!

Jo crec que tots els esports són per nens i nenes i m'agradaria que el futbol, que aquí majoritàriament és de nens, el practiquessin cada vegada més noies perquè també ho fem molt bé.

Natalia Ruiz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada