dimarts, 28 de juny del 2011

TRES DIES A LES COLÒNIES

Hola nois i noies, sóc la Kelly de 4t “A”. Us explicaré com van anar les colònies que vam realitzar el dia 15 de juny els alumnes de 3r i 4t.

Aquest any vam anar al Garraf – Vilafranca. Tots els alumnes ens vam reunir a l’escola, al pati de primària a les 9 del matí. Desprès els professors ens vam portar a la plaça Espanyola per agafar l’ autocar.

El viatge va ser llarg, el primer lloc que vam visitar va ser la platja. Allà vam conèixer diversos peixos i vam aprendre molt. També ens vam presentar als nostres monitors. Finalment quan vam acabar de jugar a la platja vam tornar a l’autocar i ens van portar a la casa de colònies. Allà la Mª. Jesús ens va dir on havíem d’instal-larnos . En acabar de posar tot en ordre vam anar a sopar, i per la nit, al bosc vam fer un joc anomenant “el tresor perdut”.

El dijous ens vam llevar,vam esmorzar i l’activitat va ser conèixer peixos, fer un treball manual i conduir uns vaixells de joguina, per la piscina. Desprès vam anar a dinar i a jugar. A la nit vam sopar i a continuació vam anar a la discoteca a ballar.

Divendres, l’últim dia ens vam llevar, vam esmorzar i l’activitat va ser anar a buscar l’altra meitat del mapa, per trobar finalment el tresor. En acabar aquest joc, els monitors ens van portar a la platja. Allà vam jugar i vam fer muralles de sorra.

Finalment l’autocar ens va venir a buscar per tornar a casa. Ens vam acomiadar de tots el monitors i vam marxar.

La meva conclusió sobre les colònies és que han sigut molt divertides. L’activitat que més em va agradar, va ser anar a la discoteca a ballar.

El dinar va ser molt variat i va estar bó i els monitors van ser molt divertits i comprensibles.

Espero que us hagin agradat aquestes colònies igual que a mi.