dimarts, 14 de juny del 2011

LA PRIMERA COMUNIÓ



Hola amics us explicaré el que vaig fer a la meva comunió.
Vam ser 16 nens que vam fer la comunió. Vam sortir per un porta i ens vam anar caminant a la primera fila de l’església i ens vam seure a unes cadires.
El mossèn va parlar d’algunes coses a l’altar de l’església i després vam sortir a l’altar. Vam proposar idees per a millorar el món i vaig ser el primer en dir una. Vam anar a les cadires i el mossèn va parlar un altre vegada d’algunes coses i ens va donar un espelma a cada nen i les va encendre.
Vam anar a l’altar i les vam posar d’un en un a la taula de l’altar.
Vam anar una altre vegada a les cadires i va parlar una altre vegada el mossèn i vam pujar a l’altar, ens vam donar les mans i vam pregar el pare nostre.
Després d’anar a les nostres cadires i el mossèn ens va donar l’hòstia sagrada amb vi .
A la meva comunió va assistir el nostre company Pablo .
Després amb tota la família vaig anar a un restaurant per a celebrar-ho.
Adéu!
Víctor Merino Pineda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada