dimecres, 8 de juny del 2011

LA MEVA COMUNIÓ


El dia de la primera comunió ha estat un dia molt emocionant. Veure els meus amics a l'església, poder estar amb els meus pares, germà i tota la resta de la família. En acabar la cerimònia hem estat amb alguns dels meus amics per comentar el bonic que ha estat. Després d'això ens

hem marxat al nostre cotxe per arribar fins al restaurant, que ens han renyat una

mica, perquè arribàvem tard. Però no passa res. Vam començar a jugar amb els meus

cosins i ens ho vam passar molt bé, l'únic que ens entristeix una mica és que el meu

cosí Roger està malalt i no ha pogut assistir, ni els meus tiets tampoc. Ens

posem a menjar i després ens porten el millor: les postres i el pastís de comunió

que està boníssim. Després d'això els meus pares em diuen que tenen un regal

per mi. “Tachannnnn” de cop i volta apareix un mag que em crida pel meu nom. Al

principi em fa una mica de vergonya però el mag m'anima a que jo sigui el seu

ajudant i és super divertit. Després de l'espectacle em fan una foto amb el mag

amb el seu barret de copa. Suposo que ho recordaré durant molt de temps una cosa molt

guai. Després d'això vam començar a sortir del restaurant i a jugar una estona més

en un parc amb els meus cosins. És tard i comencem a acomiadar-nos. Va arribar el

moment de marxar, ja estic molt esgotat i anem a sopar i a dormir, demà serà el moment

de recordar tot aquest dia tan guai i únic

ADRIÀ MONCHO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada