dimarts, 31 de maig del 2011

A L'ACADEMIA OXFORD



Hola amics i amigues sóc l’Iván de la classe de 4t B.

Ús parlaré de l’acadèmia OXFORD, que és on vaig els dilluns i dimecres de 5:30 a 6:30 a fer una extraescolar d’anglès.

Ara mateix som 9 nens i nenes, el Xavi, el Jordi, l’Astrid, el David, el Manuel, el Marc, la Talía, la Meitxell i jo. Els meus companys tenen 12 i 13 anys

menys l’Astrid què té 10 i jo encara 9. El meu professor es diu Ferdy, ens ensenya moltes coses, és molt amable i simpàtic.

Estem fent el Project 2, que és un nivell inicial d’anglès. Tots els que l’aprovem el curs vinent farem una hora més a la setmana perquè ja serà el segon nivell i tindrà temes més complicats. Quan vaig començar a l’acadèmia amb el project 1 no m’assabentava molt, però ara ja he aprés bastant més. Al project 2 hi ha uns quants temes, l’1(la meva vida), el 2(animals), el 3(de les vacances), el 4(del menjar), el 5(el món) hi ha 6 però, de moment anem pel 5.

Cada dia ens posen deures perquè practiquem a

casa i al següent dia els corregim tots junts. L’acadèmia la veus des de fora i sembla petita, però entres i és bastant gran. Hi pot anar gent de totes les edats, hi ha molts cursos fins al PROFICENCY , que es saber-se quasi totes les paraules del món en anglès. (Espero poder arribar al PROFICENCY, perquè m’agrada molt l’anglès, i se que és molt important saber-lo per al meu futur)

Vaig molt content a aquesta acadèmia. A la fo

to podeu veure el Ferdy, als meus companys i jo

Bé m’acomiado.

Adeuuuuu, fins un altre!!!

Iván Tijeras

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada